Asiguram servicii de administrare personal in baza Codului Muncii modificat si completat cu Legea nr. 40/2011 si HG 500/2011 privind registrul general de evidenta al salariatilor.
1. Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;
2. Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca in sistemul electronic ReGES/Revisal;
3. Intocmirea deciziilor de incetare/ suspendare a activitatii si inregistrarea acestora in sistemul electronic ReGES/ Revisal;
4. Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;
5. Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu.
6. Intocmirea dosarelor de personal conform Art. 8 HG 500/2011;
7. Auditul dosarelor de personal;
8. Consultanta in gestionarea procesului de evaluare profesionala a angajatilor;
9. Consultanta in fundamentarea structurii organizatorice, intocmirea organigramei si a fiselor de post;
10. Intocmirea Regulamentului Intern;
11. Intocmirea Contractului Colectiv de Munca – Legea 62/2011 privind dialogul social